Lasteabitelefon 116111 on ööpäevaringne tasuta teenus, et teatada abivajavast lapsest või küsida nõuannet lastega seotud teemadel.

Lasteabitelefoni kontaktid:

  • telefon 116111 (ööpäevaringne, tasuta)
  • e-post info@lasteabi.ee
  • veebivestlus kodulehelt www.lasteabi.ee („Küsi abi" või „Alusta vestlust")
  • lasteabi äpp, otsisõna „lasteabi"

Lasteabitelefoni poole pöördujal on võimalik jääda anonüümseks, kui see ei ohusta lapse elu ja tervist. Nõustamine toimub eesti, vene ja inglise keeles.

Helistamine lasteabitelefonile 116111 on tasuta ning mobiiltelefonilt saab helistada ka siis, kui kõneaeg on otsas

 

Kui helistada ei soovita, saab nõuannet küsida ka kirjalikult e-kirjaga info@lasteabi.ee või veebivestluses  kodulehel www.lasteabi.ee  "Küsi abi" või „Alusta vestlust" alt. Samuti on võimalik kasutada lasteabitelefoni äpp-i (otsisõna „lasteabi"), mille kaudu on võimalik lasteabitelefonile helistada või kirjutada.

 

Lasteabitelefoni kodulehelt www.lasteabi.ee ja Facebooki lehelt leiab erinevaid laste teemadega seotud soovitusi, juhendmaterjale ja artikleid.

 

Teemad, mille osas saab näiteks lasteabitelefonilt nõuannet küsida:

  • laste ja noorte omavahelised tülid ning probleemid koolis, kodus, huviringides
  • kiusamine kodus, koolis, huviringides/trennides ja internetis
  • laste ja lapsevanemate vahelised tülid
  • lapse enesehävituslik käitumine, näiteks enese vigastamine või selle kavatsus
  • küsimused laste interneti kasutamise teemadel
  • lapse kasvatamise küsimused
  • lapse hooldusõiguse küsimused
  • hooletusse jäetud laps
  • abivajav või hädaohus olev laps
  • füüsiliselt, emotsionaalselt või seksuaalselt väärkoheldud lapse
  • erinevad muud lastega seotud teemad, mille osas on soov konsulteerida